Det var en kort resa men rolig!

Personligt! Permalink

Photo by me.
______________________________

Jag kom inte med i körslaget. Inte för att jag hade förväntat mig det. Men jag ville. Det skulle varit kul!

Men bara att få vara där var en resa. Jag var en av dom första 20 som fick vara med i audition. Pressen var enormt stor. Det kändes som om alla där var med i Idol. Jag menar det!

När det var bara några minuter kvar innan vi skulle gå in i rummet och sjunga för två i en jury så kände jag bara "Vad fan har jag gett mig in på?"

När min vän kom ut ur rummet så hade hon gått vidare. Jag var jätte glad för henne!
Men nu var det min tur att gå in...

Jag och fyra till gick in i rummet, när vi kom in satt det två kvinnor. En känd sångpedagog och en som skulle se vår utstrålning och vårt utseende.

Min tur att sjunga. I början gick det bra.. men sen kom nervositeten tillbaka och tog över. Jag hamnade i otakt och hon sa "tack det räcker".

Man hade bara några minuter eller inte ens det att visa vad man går för. Pressen var otoligt stor och vet ni vad jag kände?

Jag är inte redo. Jag käde mig jätte liten gemfört med de andra där inne som faktiskt var vid 40-års åldern.


Men det var en riktigt bra övning inför framtiden.

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: friida ♥

sv: ja, de e faktiskt kul att dokumentera sånt! :D

2010-03-07 @ 17:22:53
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks