Audition till körslaget - Västerås.

Nöjen & Resor ♥ Permalink


När jag och vännerna kom dit kl.13.00 igår (fredag) så var det bara några stycken i kön.


Efter några timmar så var det fullt med folk i punkt...


Jag, Julia, Madde och Moa i kön.


Jag pigg och glad. Fösökte att inte visa inte nervositeten..


Helt plötsligt kom en kameraman och intervjua mig!


Den kända sångaren Marie Picasso. Efter att hon snackat lite så fick vi springa in till audition.


PICS tagna av min vän Emma Sjöberg.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Johanna The Dreamer

Hur gick det? Kram

2010-03-06 @ 16:12:52
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh jag bor i västerås och gick förbi där ^^

Men jättefin blogg !:D

2010-03-07 @ 08:49:08

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks