♦ Min lista ♦

Frågor och svar Permalink

Senaste

Låt du hörde: måste varit någon på rixfm.

Film du såg: Remember me

Mat du åt: cookies deg ^^

Kram: Emson

Puss: Nicklas

Känslan: Besviken, arg & ledsen

Resa: Barca! ♥♥♥

Glädje: Igår då jag fick syn på mina underbara vänner.

Dröm: Inatt drömde jag som tusan! Den jag minns bäst ifrån var om att jag fick ett sms skickat där det stod "Saknar dig" från en oönskad person. Så verkligt och så hemskt.

Person du träffade: Pappa

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Moa

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig gjort

Gången du var utomhus: nyss typ.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår kväll?

Saken du köpte: minns ej... glass från igår kanske?

Allmänt

Ska bli skoj: Eclipse ikväll!

Ska inte bli skoj att: inget nu på ett tag..

Sparar till: inget ^^

Pålägg som gäller: kalkon

Önskar att jag var bättre på: kan inte få plats med allt här.

Dagens dryck: vatten

Vad saknar du: pojkvännen!!! Och sen saknar jag en plats.

Tre band/artister: jag lyssnar på allt bra!

Vad har du gjort idag: mest sovit

Brukar du svära mycket: jag försöker låta bli. Föräldrarna blir galna..

Hur tidigt stiger du upp: Efter 10

På helgerna: nu är det ju helg varje dag, så efter 10 iallafall.

Vad ska du göra ikväll: BIO!

Hur många timmar sover du per natt: 7-8?

Vem är snyggast i världen: Enligt mig så är det ju min pojkvän.

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Hände en massa skoj, som språkresan i Malta 3 veckor.

Favoritplagg i garderoben just nu: Allt somrigt!

Längd: en kort jävel på 158, iallfall sist jag mätte mig. Kanske har jag lyckas blivit 160 ?

Vikt: Mellan 55-57

Byter gärna garderob med: är rätt nöjd med min

Byxa eller kjol: Kjol såklart!

Senast utlästa bok: Hihi måste varit sista ur twilight serien som jag läste för väldigt väldigt länge sen.

Mitt rum kan beskrivas som: hemtrevligt! Jag har allt jag behöver därinne!

Mig själv med tre ord (just nu): Sliten, ivrig (för filmen) och fortfarande besviken.

Jag tränar: Så ofta jag kan. Det är då jag mår bra.

Jag ville bli när jag var liten: stor sångerska eller delfinskötare på kolmården.

Madde & jag



♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: ellinorpettersson'

Aha, javisst kan vi följa varandra på bloglovin jag har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig :)

2010-06-30 @ 20:58:38
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks