Tisdag, den 5 januari!

Notebook Permalink


Hej bloggen!
Nu är My hemma i kära Västerås igen. Eller... Hon har varit hemma ett tag. Jag åkte nämnligen hem i söndags. 
Men jag har inte haft tid för bloggen så jag tänkte berätta nu för er vad jag har gjort. När vi var på väg hem så
åkte vi och hälsa på våra kompisar och titta på deras 4 månaders barn som vi inte har sett förut. Och självklart
var Nicklas med också.

När vi kommit hem så åkte vi och lämna av min pojkvän hos sin mormor & morfar. Det var ett jobbigt farväl
men det behövdes göras.

Igår, måndag så var jag med mina två gamla vänner. Vi gick lite på stan och hade myskväll hos mig på
kvällen. Mina föräldrar var på min brors innebandymatch som börja kl.23.00, hel galet! 
   
Idag ska jag på smink kurs på make up store. Ska bli mycket kul.

Ha det bra så hörs vi.
Kram ♥ 


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Mysig bild!



Tack så hemskt mycket, fina du :)

2010-01-05 @ 13:39:09
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks