The time passes by too fast.

Notebook Permalink
Hejsan!

Här sitter jag med laptopen i knät och ser på robinson. Jag har nyss kommit hem från kunskapsgymnasiet som hade öppet hus. Många elever var där - bara för att få sluta två timmar tidigare imorgon, hehe.

Men jag känner att det var bra att gå dit för att få lite extra koll på läget. Nu har jag koll!

Förresten hörrni,  jag läste igenom kommentarerna nyss och hittade denna "DU BLOGGAR JU ALDRIG ????????????". Nej, inte på två dagar. Men jag känner att dagarna går sjukt snabbt och hinner inte med något. Känner inte ni så? Hela veckan har gått fort... 

Jag håller tummarna för att nästa vecka ska gå lite segare eftersom jag vill hinna med mer.

Har en liten liten nyhet!!!

Igår efter träningen så frågade mamma mig om vi skulle åka och köpa hårfärger. Så då åkte vi till ica och plockade på oss lite. Sen åkte vi hem till min lillebror. Han ville helt klart också fixa frissan lite så vi slingade håret på honom. Jag förstår att pappa ringde och längta hem, han ville nog också vara med ;)

Lovar att lägga ut resultatet om hur mitt hår blev♥


Pic: Från igår (onsdag) när mamma och jag shoppade hårfärger.

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks