Aldrig mer sjuk!

Notebook Permalink
HELLO....

Jag är på bättringsvägen. Fast stannade hemma idag med för att det är idrottsdag - tänkt att åka skridskor men icke för mig. Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad & göra mig i ordning för dagens trevligheter. Visst låter jag på bättre humör? Hihi jag älskar att vara frisk och veta att jag ska få träffa FOLK.

Ett tips bara...
Innan du går och grubblar över något du är osäker på. Kolla upp det! Då behöver du inte gå och må dåligt i onödan.

Många kramar My!


PIC: Jag hittade denna bild idag. Måste vara minst ett år gammal. Jag i mormors säng. Jag vet att du läser det här mormor. Ha en bra dag mormor & jag hoppas det är lugnt och skönt i blomsterbutiken!


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) haha okej, tack du får ha en bra helg själv! Kram

2010-02-26 @ 15:46:56
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/
Postat av: Marielle

Riktigt fin bild!

2010-02-28 @ 21:17:34
URL: http://mmwesterberg.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks