-

Frågor och svar Permalink

Angående tävlingar:

Många har tjatat om en veckansblogg tävling här i bloggen. Nu har jag funderat klart över det. Från och med nu så kommer jag ha en "VECKANS BLOGG" varje vecka som röstas fram av er läsare. Vinnare som blir veckans blogg får ligga i min meny en hel vecka. (TÄVLING STARTAS IDAG)


Angående videoblogga:

Jag ska försöka lägga in en video minst en gång i veckan. Men jag har märkt att ni vill ha fler. Just nu är jag sjuk, men när jag blir piggare så tänkte jag lägga upp en. Jag tänkte trolla för er!


Och nej.. Jag och Nicklas har inte gjort slut.

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

jahaa, okej :} vad roligt!

2010-02-23 @ 10:03:08
URL: http://hannaest.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

videobloggar är roliga =)

2010-02-23 @ 10:16:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks