På stigen i det iskalla

Personligt! Permalink


old pic of me

Vi gick på stigen i det iskalla. Våra händer kramades hårt. Vi båda visste vad som skulle ske. Men jag bara log mot dina vackra bruna ögon och du gav mig en kyss. En obeskrivlig kyss. Jag kommer älska dig tills himlen faller ner.
När vi stod tätt intill varandra på perrongen sa jag det. - Jag vill inte att du åker.
Men jag vet att det är omöjligt. Du bor där & jag här.
Jag gick på stigen i det iskalla. Jag såg tåget sakta försvinna med solnedgången. Några få tårar rann ner för min kind. Men jag är okej. Jag måste gå vidare på stigen.
Att det gör ont varje gång du lämnar mig, det är ingenting som förvånar mig längre.
Vi gick på stigen i det iskalla. Våra händer kramades hårt. Vi båda två visste vad som skulle ske. Men jag bara log mot dina vackra bruna ögon och du gav mig en kyss. En obeskrivlig kyss. Jag kommer älska dig tills himlen faller ner.

När vi stod tätt intill varandra på perrongen sa jag det.
- Jag vill inte att du åker.
Men jag vet att det är omöjligt. Du bor där & jag här.

Jag gick på stigen i det iskalla. Jag såg tåget sakta försvinna med solnedgången. Några få tårar rann ner för min kind. Men jag är okej. Jag måste gå vidare på stigen.

Att det gör ont varje gång du lämnar mig, det är ingenting som förvånar mig längre.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Anonym

sv. Tack :)

2010-12-05 @ 12:13:22
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Hej, anmäl dig till "veckans blogg" om du känner för det :)

2010-12-05 @ 13:14:19
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- jagg det var det också!

2010-12-05 @ 17:13:51
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks