Lite besviken sådär..

Notebook Permalink
Hejsan! Dagana rullar på!
Har ingen tid allt för att blogga, så har lagt det lite åt sidan. Men kul att ni tittar in ändå! Fick ett brev igår, jag trodde det var något roligt jag hade blivit bjuden på. Men det var tandläkaren. Åh, inte alls sugen att gå dit.
Vet ni hur mycket jag saknar min vän Moa eller? Hon skulle ha kommit hem i fredags men är på tok alldeles försenad på grund av katastrofen på island. Hoppas verkligen hon kommer hem till Fredag!
P.S om du ser det här Moa så ska du veta att vi här hemma i Sverige saknar dig sjukt mycket. Skolan är TRÅK utan dig.
Hejdå allesammans. Tänkt plugga.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Ingrid

haha kul post lixom :P

2010-04-20 @ 19:34:11
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) Jaha okej, ja jätte söta ju!



Å trist, ska med till tandläkarn snart :(

2010-04-21 @ 15:55:15
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks