Tycka tänka och säga, var går gränsen?

Personligt! Permalink
Ibland så händer det att jag får höra något jag inte alls håller med om. Visst, det händer ofta.
Men oftast kan jag säga som jag tycker, för jag står för den jag är.
Alla reagerar på olika sätt. Handlar det om en person som alltid vill ha rätt så är det svårare...
Vissa förstår inte det här. Ibland orkar man inte säga emot någon så därför håller man munnen stängd.
Jag gör det ganska ofta för att jag inte tycker det är värt att bråka om det. Jag håller mina tankar för mig själv då. Och tänker för mig själv att jag faktiskt gör det rätta. Att jag är mogen som gör såhär. Det stärker mig som person fast jag ibland inte tror det.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks