My cyklandes själv på en tandemcyckel.

Notebook Permalink

Hej svej!
Jag är på rätt bra humör. Imorse fick jag se Moas lilla söta kattunge. Den är lika söt som socker!
Så dagens höjdpunkt var att få se den lilla i Moas famn. Idag är det onsdag och det betyder att jag hade en skön sovmorgon som jag utnyttjade riktigt väl. Och orgenteringen med skolan klarade jag och vännen galant. 
När jag skulle hem från skolan fick jag cykla själv på tandemcykeln för Moa åkte hem från skolan pågrund av migrän. Det var faktiskt riktigt jobbigt, tungt gick det. Men självklart är jag en riktigt kämpe, så kom hem hel.
Saknade dig Moa idag när jag satt på cykeln, krya på dig!

Puss ♥♥♥


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks