Måndag, vilket innebär att skolan har starat igång.

Notebook Permalink

Hej alla glada!

Nu har jag äntligen kommit hem till ett varmt och mysigt hem. Idag vid 18.00 var jag på spinning. Det gick kanon! Ni ska bara veta vad skönt det känns nu efteråt. I skolan var det som vanligt. Vilda, tysta, högljuda, lugna, glada, ledsena, drya... elever.
Jag skulle kunna fortsätta men då skulle jag nog tråka ut er. Nu tänkte jag se "Svenska hollywood fruar" som Moa övertalat mig att jag ska se.  

Hoppas alla haft en lika bra dag som mig.
Kram My!


Bild: På stugan innan den knappt var en stuga för ett år sen. Sedan bilder på hur den utvecklats nu år 2009.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks