Fredag!

Notebook Permalink


Tänk vad långt hår man hade i sommras...

Tjabba tjena hallå!

Nu är det äntligen helg. Det man har väntat på i fem dagar. Den här helgen ska bli bra enligt mig!
På eftermiddagen/kvällen idag ändra jag lite detaljer på bloggen. Hoppas ni gillar det. Skolan gick fint. Jag och Emma tog en liten resa på tandemcykeln.

Känns lite konstigt att mamma och pappa inte är hemma hehe. När pappa ringde senast skulle de ut på restaurang. För er som inte vet är de i Amsterdam. Farmor och farfar håller koll på mig och brorsan. Det är roligt att dom är här, eftersom de bor i en annan stad så träffas vi inte så ofta.

Puss.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks