Att göra det man är mest rädd för.

Notebook Permalink
Idag har jag verkligen haft en slapp dag!
Har ärligt talat inte gjort någonting märkvärdigt förutom att åkt tandemcykel med Mois.
Det var verkligen en bra övning för mig. Jag är skiträdd för att åka karuseller, att inte ha kontroll. Och idag när jag satt där bak på cykeln kände jag samma sak som om jag åkte en berg och dalbana. Det var Moa som stryde och det känndes konstigt till en början. Men nu börjar jag vänja mig.
Så från och med nu åker jag och Moa tandemcykel till skolan varje dag!




Dekorerade naglar ♥

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: nathalie

Okej. :)



Vad har gjorts under helgen då?

2009-09-06 @ 21:33:22
URL: http://naattisch.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks