Min & Anders Bagges FOBI !

Personligt! Permalink


När jag såg det här på tv blev jag på ett sätt väldigt glad och på ett sätt väldigt äcklad och fick rysningar. Tänk att det finns någon där ute som har samma fobi som mig... NÄMLIGEN ÄPPEL FOBIN.

Redan som liten så har jag varit allergisk mot äpplen - jag får andningsproblem. Och detta har lett till att jag också fått äckliga och obehagliga tankar om äpplen. Bara jag ser någon i min närhet äta ett äpple så får jag rysningar.

Åh.. nu vill jag inte prata mer om detta äckliga ämne. Det börjar klia i min hals..

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Emma Sjöberg

stackars dig, jag vet hur det känns att vara allergisk, själv är jag ju det mot ganska mycket. bla pälsdjur :(

2009-10-28 @ 22:25:33
URL: http://emmaviktoriia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha!

2009-10-28 @ 22:46:55
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks