Höstlov - dags att fara iväg !

Notebook Permalink
Nu har jag packat det sista tills jag ska åka till pojkvännen. Ska bli skönt att få träffa han, vi har nog mycket att prata om eftersom vi inte träffats på flera helger. Och ikväll är det idol, WIHO!
Vet faktiskt inte när jag kommer hem till Västerås igen men ni får ha det underbart. Vi hörs på bloggen.
Ha det underbart och njut nu av erat höstlov ni som har.
KRAAAM MY


Packningen till Malta (språkresan) sommaren 2009.

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: linda

sv; okej så bra! :)

hehe kram

2009-10-23 @ 17:22:40
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: rebecca

www.rebeccamtwallin.blogg.se

läs vettja! ;D

2009-10-24 @ 10:33:46
URL: http://rebeccamtwallin.blogg.se/
Postat av: Carina Vestlund

Skriv något sött♥ Hejsan!



Hoppas ni får några bra dagar tillsamans, det är ni världa,. Carina

2009-10-24 @ 19:55:24

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks