Helgen går mot sitt slut...

Notebook Permalink
Hejsan hoppsan bloggen!
Idag har jag knappt gjort någonting. En helt vanlig söndag. Men vi fick besök idag, Helena och Cornelia kom hem till oss med 5-6 väskor. Det ser ut som dem ska flytta in här fast egentligen blir det bara kvar en natt. Jag får inte glömma bort att det kom över en till unge idag. Maximilan och Micke kom också över. Mycket trevlig dag.
Idag fick jag hem gymnasietidningar, checka lite inriktingar men är osäker än.

Imorgon är det måndag och det innebär skola. Vi ska till en gymnasieskola som heter kunskapsgymnasiet. Vi får väl hoppas att det blir roligt och intressant. Nu ska jag duscha och sedan lägga mig i säng. Måste vara utvilad imorgon. Hihi!

Sweet dreams  ♥


Lilla Cornelia.

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: emma

va söt hon är! (:

2009-10-12 @ 18:13:07
URL: http://eem-ma.blogspot.com/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks