En läskig lördag.

Notebook Permalink

Modell: My Vestlund
Makeup artist: Moa Svensson
Foto: Moa Svensson & Emma Sjöberg
---------------------------------------------

Hello!
Nu är det dags för halloween igen. Igår kväll var jag ute och kolla på ungdomar som klätt ut sig på stan. & Fame-filmen var ganska bra. Fast den var lite rörig eftersom det inte var någon som hade en riktig huvudroll. Eller det var ganska många huvudroller, så man hann aldrig sätta sig in i en person. Men den var helt okej! Om ni ska gå på bio så rekommenderar jag faktiskt inte den. Se "This is it isället" (inte för att jag sett den men har hört från MÅNGA att den ska vara bra.)

Puss (k)

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: georgia

haha fan vad kul, ville också på halloween fest igår ist latade jag mig

2009-11-01 @ 13:46:20
URL: http://georgiias.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks