Det är som det är. . .

Notebook Permalink
Hej.
Jag kom hem sent igår kväll med tåg & taxi med ett lite ledsamt humör. Jag fick lov att åka hem från Nicklas.

När jag vaknade igår så fanns han inte där. Det tyckte jag var märkvärdigt eftersom han alltid brukar vakna sist. Men det visade sig att han mådde dåligt och inte kunde sova. Så han fick hela dagen på att återhämta sig men det blev inte bättre. Så då talade han om för mig att det är bäst om jag åker hem så jag inte blir smittad. Ni kan ju knappst tro det var en så stor höjdare för mig. Jag ville ju inte därifrån.
Det sista vi bestämde var att nästa helg så får jag inte boka upp någonting för då lovade han mig att vara frisk.


Pojkvännens arbetsko är MYCKET större än min lilla fot.

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: emma

va synd, /:

2009-10-25 @ 10:00:38
URL: http://eem-ma.blogspot.com/
Postat av: emma

sv: ja gör det :D

det blir roligt

2009-10-25 @ 11:07:15
URL: http://eem-ma.blogspot.com/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks