Behov av att skriva av mig

Notebook Permalink
En sammanfattingen över dagen. Vi var på kunskapsgymnasiet och det var väldigt intressant. Jag längtar faktiskt till gymnasiet nu. För första gången känner jag den känslan. Och My har lite drömmar nu..
Fast det tänkte jag inte avslöja för er förens jag är riktigt säker. När jag kom hem gick det väldigt dåligt att komma igång med läxorna.. eller det gick inte alls. Jag blir tokig på skolans arbetssätt ibland - att ta fram faktan själv.
Jag har suttit tre timmar och letat efter fakta. Jag gav aldrig upp men jag hittade inte det jag sökte. Åh då blir man verkligen ledsen. När pappa kom hem sa han att jag skulle ge upp och fråga en lärare istället. SÅ då började jag med annat som egentligen stod på "göra listan" imorgon. Jag gjorde tre sidor i engelska boken och tränade som sjutton på keyboarden. Så vid klockan 9 började min fritid. Inte så mycket till fritid. Men jag ska nog lägga mig och hitta klart på Australia och sedan sova lääänge för imorgon tar jag en liten sovmorgon. (Hemstudiedag).


Jag tycker fotografen valde ut väldigt dåliga bilder till katalogen. Alltså alla tittar ju bort på bilderna. Visst, katalogen blir lite bättre när jag och mina vänner är med. Men hallå, hon tog korten när vi var påväg till henne.
Jaja, jag är nöjd med bilderna förutom klassfotot som jag inte äns tänker lägga upp här på bloggen.

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks