Ny Månad Med Många Nya Möjligheter.

Notebook Permalink
Tänk, nu är det snart slut på höstlovet .. Men jag tycker faktiskt inte det har gått fort alls. Det har gått i en lagom takt och jag ser fram emot att börja skolan på sätt och vis. Jag vill helt enkelt köra på som fan i skolan och få allting gjort så det kan bli jullov och till och med sommarlov. Sen gymnasiet. Det känns som skolan aldrig tar slut.
Men under vägen så ska jag förstås njuta och försöka ta vara på varje sekund.

För ett år sedan så kom jag hem till kära Västerås igen efter ett skönt och utvilat lov hos Bosse och mormor. Varför jag valde att vara där var för att jag behövde få vara i en annan miljö och verkligen koppla bort skolan under lovet. Därför valde jag att bo hos dem en vecka. Och varför jag inte gjorde det nu i år var för att nu har jag en underbar pojkvän som också kan få mig att slappna av. Men självklart saknar jag min kära mormor & också Bosse för den delen.


Foto: Min söta kusin Madicken.

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: johanna [FOTOBLOGG]

söt bild :)

2009-11-02 @ 12:59:21
URL: http://mixband.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks