Jag ska inte spruta in något vaccin i min kropp.

Notebook Permalink

Min mamma var redan från början skeptisk till vaccinet. Hon tror på kroppens egen anpassningsförmåga och naturliga läkekraft. Och ni vet att man påverkas väldigt mycket av sina föräldrar. Hon låter mig knappt ta en Alvedon när jag har huvudvärk... eller det gör hon inte. Men å andra sidan så vill hon bara mitt bästa såklart.

När jag var som sjukast i våras så hade jag halsfluss. Jag fick inte gå till doktorn för henne. Istället så kotrollerade mamma min hals och konstaterade att det var halsfluss. Sedan lät hon mig vila mig frisk i tre veckor under en naturlig process. Vad låter bäst? Stoppa i sig sånt som man själv inte har någon aning om vad det innehåller eller bara låta kroppen vila ut?

Vet ni vad jag tycker om svininfluensan?
Det är bara en vanlig influensa. Och att alltihopa har blivit otroligt överdrivet i media. Vaccinet köps främst in för att lugna folk och ge trygga besked i media.

Någon mer som valt att inte ta vaccinet?


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: N

Ja har tagit vaccinet ,, :)



Snälla, kan du rösta på Black Jack till årets häst? Gå ni på http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=57162 , sök på Black Jack å rösta. Dt skulle betyda mkt :) <3

2009-11-06 @ 22:14:33
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks